FANDOM

Bölüm II, Sosyeteye Giriş kısmının ve tüm kitabın ikinci bölümüdür. Bakış açısı karakteri Nicole Mendell'dir.

Özet Edit

Nicole ve annesi şehre yeni taşınmış, Nicole annesinin bitmeyen sorularından sıkılmıştır ve o yüzden parktaki bir kafeye gider ve orada kitap okumaya başlar.

Sinopsis Edit

Bölüm, Nicole ve annesinin evinde başlar. Nicole, annesinin ona sürekli sorular sormasından bıkar ve biraz hava almak için dışarı çıkar. Eva bu haberi duyduğunda mutlu olur ve onu evden çıkartmaya çabalar.

Nicole, Boston hakkında çok fazla bilmediğinden biraz gezinir ve büyük bir parka gider. Orada bir palmiyenin altına oturur ve on ikinci doğum gününde almış olduğu kamerasıyla çeşitli nesnelerin fotoğrafını çekmeye başlar.

Kısa bir zaman sonra gözüne güzel görünen bir kafeye oturur ve orada kitap okumaya başlar.

Belirtilen Karakterler Edit

Mevcudiyeti Bulunan Karakterler:

Bahsedilen Karakterler:

Trivial Bilgiler Edit

  • Bu bölümde debütünü yapmış karakterler: Nicole Mendell ve Eva Mendell'dir.
  • Bu bölümde Nicole'un, annesi gibi o da hayatını tamamen değiştirmek istediğinden bahsedilir.
  • Eski durumuna karşın, Nicole'un artık rengarenk kıyafetler giydiği ve aksesuarlar kullanmaya başladığından bahsedilmiştir.
  • Nicole'un fotoğraf sevgisi ve kitap okuma zevki ilk defa bu bölümde belirtilmiştir.
  • Bu bölümün gerçekleştiği gün 02.09.2013'tür.
  • Hikayenin Boston'da geçtiği ilk defa bu bölümde belirtilmiştir.
  • Nicholas Mendell'in ölü olma durumundan ilk kez bu bölümde bahsedilmiştir.

Transcript Edit

Transcript